2018. december 25., kedd

kb.100 literes akvárium tetővel, szűrővel, kiegyenlítőszivaccsal eladó (javításra szorul) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladásra kínálom a fotókon látható kb. 100L-es akváriumot, (70cm x 45cm x 35cm) tetővel, szűrővel, kiegyenlítő szivaccsal. A szűrős oldalánál fent ahol a ragasztószalag látszik a fotókon van egy csepp rés. Minimális, mert csak cseppekben szivárog a víz, de ez miatt újraszilikonozásra szorul. A tetőnél az egyik sarok picit lepattant, nem akadálya semminek, pedig nagyon vigyáztam rá minden tisztításkor. A használtságból kifolyólag a tükör felülete kopott. Én imádtam, de kaptam nagyobbat, így nem javítottram ezt már meg. A tetején lévő lámpa nem eladó. 1214 Bp. Csepelről lehet előre egyeztetett napon és időpontban elvinni. A házunk mellett ingyenes parkolási lehetőség van. Máshol is hirdetem!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2019-01-15 21:51 .