2019. október 27., vasárnap

Sennheiser IE800 (SPORT) Garancia van. - Jelenlegi ára: 12 590 Ft


Korábban már volt hasonlónk amit az Ecseriről guberáltam de most magtaláltam a tesóit is, távol, nagyon távol : (nem ott ahol gondlnád!! )
Minden leírását, változatatás nélkül az előzőtől viselheti mert hisz ugyan olyan.:
Ő is csak egy "S" logós füles (tudtommal Senheiser). A klasszikusért (katalógus-szerintiért)kérem vegye fel a kapcsolatot ITT a vaterán. Kérésre felteszem, egyébként felesleges feltennem mert a minőség nem számít itt csak az olcsóság!!!. A minősége (ennek) GARANTÁLT mindentől eltekintve.
Semmi használati nyom nem látható rajta.... újnak tűnik. Ha nem kell senkinek sem akkor sincs gond, 20 év múlva is érték lesz.
Ez azért SPORTHOZ mert intenzív mozgásnál is tökéletesen STABILAN illeszkedik. Az összehasonlítás az egyik képen szemléltetett. Saját  tapasztalataim szerint talán még jobb is mint az IE800 dobozos mert-hogy olyanom is volt. Teszteltem én is már 3 változatát is (a katalógus szerintit is ami a kereskedelemben 120 e Ft) ezeknek: klasszikus, sportos, és egykábeles műanyag csatlakozóst is!!!
Nagyjából egyforma a kiemelkedő teljesítményük. A meghajtójuk hasonló. Ez sokkal strapabírobb  köszönhetően a kábeljén és a csatlakozóin (fém) történt változtatásoknak. A kagylón lévő márkajele árulkodik az eredetéről. XWB (Extra Wide Band) meghajtós Ő is, dupla szellőztető, belsőnyomás kiegyenlítő kamrás rendszerrel. Komoly stúdió referencia fejhallgatókat is megszégyenlít a hangminősége.!!! Újra élvezem a korábbi zenei anyagaimat amióta vele fülelek. Van mit választanom ebből a modelből. Már említettem fentebb. Több részletet, tágasabb térben, torzításmentesen hallok.
Korábban az eredetit (IE800) használtam de most ezzel cseréltem le (eladtam ) és valahol nem bántam meg. Szerintem még jobban is szól, némi (50 h) bejáratás után mint a"Klasszikus IE800". Kagylója anyaga (karcolásvédett) kerámia.... neki is. A klasszikusnak a felső frekv. tartományát szerintem már csak a denevérek képesek hallani. Ennél ez már egy kicsit  normálisabb.
Nem érdemes máshol keresni mert kis-példányszámban készült. Utána néztem. Aki az eredetisége felől érdeklődik, na... nem én készítem őket de garancia azért van rá mert a minősége megengedi!!!
  Hatalmas a hangzása!!!!! !!!!! Bőven átlagon felüli!!!
Az egyik képen látható, hogy mi tartozik hozzá.
Az akusztikai paraméterei csak kis mértékben térnek el a katalógus-szerintitől azonban összességéban a javára. Kiválló vesztességmentes..... . és BASS fülhallgató.  Torzítás=0, 000 !!! Kis mérete és  ergonómikus kivitele okán nagyon stabilan illeszkedik. Kábelzajt nem észleltem.
Aukció tárgya:
-1x fülhallgató
-össz. 3 pár szilikon zajszűrő különböző méretben (S M  L )
-1x márkaazonos jelzésű tok
- ajándék=1 pár nagyon hasznos és ritka, memo foam zajszűrő (kép szerint)
Csak olyanra kérdezz rá amit még nem írtam róla!!!
Ha nem felelne meg a leírtaknak akkor a postaköltséget levonva azonnal visszavásároljuk ..... . ha nem sérült. Ez már a GARANCIA! Nincs vesztenivaló !!
Az eladó további termékei:.... .... itt


Jelenlegi ára: 12 590 Ft
Az aukció vége: 2019-11-17 12:23 .